12 Ocak 2015 Pazartesi

Big Chefs (Arjantin Caddesi, Next Level, Bilkent Center)

Böyle çok şubeli mekanlar hakkında yazarken gerçekten zorlanıyorum. Bir şubede yakaladığınız kaliteyi ve memnuniyeti diğer şubede yakalayamıyorsunuz bazen. Big Chefs'in hep namını duydum hem de "bak şu şubesi daha iyi" lafı duymadan. Zaten yemekten önce zeytinyağı getiren mekanları hep sevmişimdir.




Big Chefs'in üç şubesinde bulundum.
-İlki Arjantin Caddesi şubesi. Öncelikle buraya giderken rezervasyon yaptırmanızı öneririm, özellikle de akşam gidecekseniz. Fotoğraftan göreceğiniz üzere dış mekanı var ve içerisi de üç katlı.









İç ve dış mekan fotoğraflarından sonra yemeklere geçelim.
Yemeklerden önce gelen zeytinyağı, beyaz ekmek, esmer ekmek ve zeytinyağlı çörek kalbimi fethetti. İki kişi hemen bitirdik hatta, yenisini getirdiler utandık :D

O kadar çeşit ve güzellik içinde ne seçeceğimizi bilemedik. En basit yemeklerden deneyelim dedik. Bana göre en basit yemeklere bile ayrı bir dokunuş katabilen yerler, gerçekten kalitelidir. Schnitzel ve Lazanya denedik. Schnitzel yanında patates salatasıyla geldi, ki ben özellikle yağlı ve etli yemeklerin yanında salatayla getirtilmesi taraftarıyımdır. Fakat lazanya getirildiği servisten de dolayı olacak ki salatasız geldi.

Yeşil elmalı limonata aldık, koca bir bardakta geldi. İşte verilen paraya sonuna kadar değecek bir limonata:
Tatlı kısmında "Big Chefs'in balkabaklı cheesecake"i diye yüzlerce kez duyduğum ve bir türlü deneme fırsatı bulamadığım o cheesecake'i de sonunda yedim:

Arjantin Caddesi'nde en hoşuma giden balkabaklı cheesecake'i oldu. Adı şanı kadar güzelmiş tadı. Denemeden kalkmayın.

Genel bir yorumda bulunursam porsiyon boyutları gayet iyi, servis konusunda da bir sıkıntı yaşamadık. Fırında Kuzu'su çok güzel deniyor, bir dahakine onu deneyeceğim!
Adres:İran Cad. No:35 Kavaklıdere, Ankara

-Gelelim Next Level şubesine:
Arjantin Caddesi'ndeki mekan ile iç dizaynları çok çok benzer. O büyük kırmızı avize bile var burada.


 
















Burada bici bici tatlısı yedim. Geleneksel bir tatlıymış bu ben daha önce yememiştim. Ama ki yediğinizde de çok tanıdık geliyor zaten diyorsunuz, "ben bunu biliyorum yaa bu şey bu şey işte".


-Üçüncü ve son şube: Big Chefs Studio, yani Bilkent Center şubesi. Burada diğer Big Chefs'lerde olmayan yemekleri ve tatlıları bulmanız mümkün. Dizaynı da diğerlerinden biraz daha farklı zaten.

 






Daha rahat ve samimi bir ortam olarak döşenmiş, Big Chefs Studio.





Burada ise Katmer tatlısını yedim. Sanırım Ankara'da ilk katmer yediğim yer burası oldu. Big Chefs olmasından dolayı büyük umutlarım vardı ama çok küçük porsiyon getirip tadını da beklediğim gibi bulamayınca kalite/fiyat performansı biraz düşük kaldı. O kadar çıtır çıtır olmamalı daha yumuşak kalmalıydı yufkası.
(Ne yazıkki Big Chefs'te yediğim katmerin fotoğrafını çekmemişim, internette de görselini bulamadım ama zaten önermiyorum.)







Biraz uzun bir yazı oldu ama tüm Big Chefs deneyimimi tek bir yazıda birleştirmek istedim. Umarım sıkılmadınız. Big Chefs kesinlikle kaliteli bir mekan: yemekleri, dizaynı ve elemanları olarak. Buna hiçbir şey diyemem. Öğrencilerin biraz paraları olduğunda gidebileceği bir mekan, o yüzden daha çok orta yaş kesimine ve bazen de ailelere hitap ediyor. Yine de fırsatını bulursanız, mutlaka deneyin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder