1 Mart 2015 Pazar

Cookshop

Şu Kızılay-Koru metrosuna kızıyorum da az geldiği ve az vagonlu olduğu için, yine de güzel bir işe yaradı. Merkezde yaşayanlara Ümitköy-Çayyolu taraflarını yakın etti. Hele Çayyolu durağının çıkışından Gordion AVM'ye direk geçiş bile var. Ben de atladım metroya ve o çok duyduğum Cookshop'a gittim böylece.





























Tahta masa ve kırmızı-beyaz örtü konseptli yerleri oldum olası çok seviyorum, hemen kanım ısınıyor.












Oturduk masamıza, sipariş verme zamanı, peki menüler nasıl? Menülerde her bölümün (örneğin makarnalar, salatalar, tatlılar vs.) kendine özel konsepti var, bir sanatçı yada ünlü kişinin hikayesi var. Menüler çok başarılı.








Ama her şeyden önemlisi, mekanın güzelliğini bir kat daha arttıran şey, siparişler verildikten sonraki şu görüntü.







Cookshop'ta nelerden tattım?

1)Pizzalardan Carpaccio:
 


Roka gördüm mü dayanamadığım anlardan birinde, Carpaccio'u kestirdi gözüm. İtalyan tarzı incecik pizza hamuruyla muhteşem bir şey geldi.








2)Ugly Bird:
 
Ugly falan değil gayet en güzelinden tavuk ya bu. Tavuğun ne kadar yumuşacık olduğundan bahsetmeden, konuyu fotoğrafın sol alt kısmında görünün sütlü patatese kaydırmak istiyorum. İlk geldiğinde "ee patates nerde?" tepkisi verdim. Sonra yerken boşluğa düşüp sıcak su böreğine benzetmişliğim oldu. Sonra "bu ne kadar enfes bi' şey" diyip yumuldum. Su böreğine benzetmemin sebebi şu ki. Patatesler kağıt inceliğinde doğranmış ve üst üste konmuşlar. Börek yada baklava hamurunun üst üste konması gibi de diyebiliriz hatta. Bu orijinal fikirden dolayı Cookshop aşçılarını kutluyorum. Zaten var olan bir şeydiyse de ben ilk defa burada yedim. Kavanozdaki de köri sosu efendim.



3) Köfte Beğendim:


Şimdi doğruya doğru, buraya köfte yemek için gelmeyin. Canınız çok köfte istediyse ihtiyacınızı karşılar ama köfte yemek için başka yerlere gidin. Fakat beğendi soslu başka bir şey almanızı öneririm buradan, çünkü burada farklı olarak beğendi sosunun içinde tarçın var, evet yanlış okumadınız tarçın! Bu kadar yakışacağını hiç düşünmemiştim.





4) Tavuk Pirzola:





Şu satırları zor yazıyorum, düşündükçe bir koşu gidip Tavuk Pirzola yiyesim geliyor. Çünkü yediklerim arasında en en güzeli bu. Küçük küçük parçalara bölerek yavaş yavaş yedim, hiç bitmesin diye. Öyle güzel. Üstündeki sos ne derseniz, menüde yazmıyor, ben de içeriğini tamamen çıkaramadım ama içinde soya olabileceğini düşünüyorum.








5) Magnolia: Cookshop'ın kendisiyle övündüğü tatlısı, övünmekte de sonuna kadar haklı olduğu tatlısı Magnolia. Yerken kafamdan şunlar geçti. "Yapımı çok basit bir şey olmalı, ama bu kadar basit bir şeyi bu kadar lezzetli yapmak asıl olay."
















Üstteki Oreolu Magnolia.
Sağdaki Elma-Tarçınlı Magnolia.
Alttaki Nutellalı Magnolia.
















Sadece Tavuk Pirzola'nın bazı yerleri yanık geldi, onun dışında hiçbir problem yaşamadım, gözüme batan hiçbir yanı da olmadı. Bir AVM restaurantından beklemediğiniz kadar iyi hizmet ve lezzet var burada. Sanırım bağımlılık yapıyor, düşündükçe acıkıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder