11 Temmuz 2014 Cuma

Leman Kültür (Ankara şubeleri)

Leman Kültür, karikatür konseptiyle, menüdeki farklı yemek isimleriyle ve Ankara'nın zamanında sayılı gastropublarından olmasıyla tanınır bilinir. Kızılay, Bahçelievler, Çayyolu ve Tunalı şubeleriyle hizmet veriyor. (Sanırım şubelerin açılmalarına göre kronolojik sırayla yazmış oldum.) Her birinde tasarım birbirine doğal olarak çok benzese de menü içerikleri farklı olabiliyor yada birinde aynı isimli yemekte bulduğunuz tadı diğerinde bulamayabiliyorsunuz.



Zamanında yaş sınırlamasına fazla dikkat ettikleri için yaş ortalaması 25-30 civarında gezinirdi. Sonra vazgeçmiş olacaklar ki yaş ortalaması 18-20lere kadar düşmüş durumdadır. Tam gençlik mekanıdır.

Tabaklarında küçük bir karikatürü bulunca o tabak hediye oluyormuş ama henüz karşılamadım :)

Kızılay şubesi: (Konur Sok.)

 Bahçelievler şubesi: (Azerbaycan Cad./3.Cad.)

Çayyolu şubesi:



 Tunalı şubesi: (Bestekar Sok.)

İşte yemeniz yada yememeniz gereken Leman Kültür yemekleri:

Kızılay şubesi: 
-Cheesecake'ini beğenmiyorum. Keki irmik helvasından yapılmış gibiydi.
-Bir tatlı vardı, adı menüde nasıl geçiyordu hatırlayamıyorum ama açıklamasında "katmer"e benzediği yazdığı için almıştım. Denk gelirseniz diye söyleyim, pek alakası yok.

Bahçelievler şubesi: 
-Kısaca "Köfte Beğendi": Köfteler yanıktı ve azdı. Sadece patlıcan beğendi ve yoğurt yemişim gibi hissettim.
-"Gatana'nın Deneysel Tavuğu" ve "Erdener Abi'nin Tavuğu" tavuk sevenlere tavsiye edebilirim.

Tunalı şubesi: 
 -Suflesi 10 numara.
-"Neşe odununda barbekü soslu doping purker" burger sevenlere önerebilirim.

Çayyolu şubesi: Henüz gitmedim.

Genel olarak garsonlara kendinizi duyurmak zor oluyor ama hizmet konusunda gittiklerim arasında en iyisi Tunalı şubesi diyebilirim.

Üç şubeye ortalama bir not verecek olursam: 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder