10 Temmuz 2014 Perşembe

The Lox





 Sanırım 2005 yıllarıydı. Apartmanımızın altında açıldığı için biz de davetliydik açılışına. "Waffle"ı ilk yediğim yerdir, "waffle" sevdasına düştüğüm yerdir. İlk açıldıklarında sadece "waffle" yapıyorlardı. Sonra kendilerini geliştirdiler artık her türlü yemek, tatlı, kahvaltı, kısacası bir cafeden beklediğiniz her şeyi sunmaya başladılar.












Küçük bir cafe olmasına rağmen Tunalı'da uzun yıllar dayanabilen ve müşterisi eksik olmayan yerlerden olmuştur. 
Bu sıralar kendilerinde iyice yeniliğe gittiler, dış mekanları tatlı bir çiçek bahçesi oldu. Menülerin içeriğinde ve görünümünde değişikliğe gittiler, ben de yazıyı güncellemeden edemedim.







Kalın/ince hamurlu halini yanyana koyuyorum ki karar verirken neyle karşılaşacağınızı az çok bilin :) Malzemeler listesinden istediklerinizi seçiyorsunuz ve ona göre hazırlıyorlar. Dondurmaya ek ücret istenmiyor. Ek olarak belirteyim, artık The Lox'ta waffleların üzerine koyulan bütün soslar ve şekerler ev yapımı. Meyvelerde de ananas ve vişne gibi yeni meyveler de görebilirsiniz.  



























Yemeklerinden "piliç sarma"yı beğeniyorum. Tavuk göğsü arasında mevsim sebzeleri sarılarak yapılmış bir yemek. Üzerinde mısır sos, yanında brokolili brüksel lahanalısından salata ve patates gratenle servis ediliyor. Benim puanım bu yemeğe tam.






 

   

Limonata sunumları da limonataları da hoş, özellikle yazları karpuzlu limonata tavsiye ederim. Meyve kokteyllerinden de "Enerjik Ol" ve "Tazelik",favorilerim.

Her haftaya özel bir yemek yada tatlı var. Haftanın tatlısında "Ananaslı Cheesecake" gördüm, deneyemedim. Benim yerime siz yakalayıp yiyin.










Waffle-severseniz mutlaka denemeniz gereken bir yer. Menü içeriği ilk zamanlarına göre çok değişti ve çok yeni tatlar geldi. Bir cafe'den bekleyebileceğiniz her şey var. The lox'taki bu değişimi hayran ve mutlu gözlerle izliyorum. İncek'e açılarak çok iyi bir yatırım yaptıklarını düşünüyorum, geleceği kesinlikle olan bir yer.

Puan:9/10
(neden puan kırdım: bir keresinde buram buram yanık kokan bir waffle koymuşlardı önüme büyük hayal kırıklığı yaşadım)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder