9 Eylül 2015 Çarşamba

Downtown Food Club

  


 "Armada Hayat Sokağı" ilk yapıldığı zamanlarda (yaklaşık 3 sene önce diyelim) Günaydın'da katmer yemeye gitmiştim. Diğer cafelere de hiç bakmamıştım ama daha o zamanlar çok kalabalık da değildi öyle oralar.
 





Arkadaşımın önerisi üzerine Downtown Food Club'a gitmeye karar verdik. Ama benim 3 yıl önce gördüğüm Hayat Sokağı nerede, şimdiki nerede? Bir de mekan zaten sokağın en sonunda olunca iyice görme fırsatım oldu. En elit, en adı duyulmuş, en güzel cafe ve restaurantlara ev sahipliği yapıyor şu anda Hayat Sokağı.






 "Dünya mutfağından eşsiz lezzetlere sohbet ve eğlence katmak isteyenlerin yeni mekanı DownTown Food Club, RollHouse Spor ve Eğlence Merkezi’nin Armada AVM Hayat Sokağı’ndaki üçüncü ve yeni konseptli şubesi RollHouse Plus bünyesinde konuklarını bekliyor."

 Geniş iç ve dış mekanı, dış mekandaki hamağı ve tasarımıyla, hemen içine çıkan sıcacık bir mekan.

  Menüleri nFit menü diye bir sayfayla başlıyor, bu sayfa uzman bir diyetisyen tarafından hazırlanmış hafif yiyeceklerden oluşuyor ve kalori miktarları da yanlarında belirtilmiş.



 

Bir yerin yemeklerinin kalitesi, biraz da menüsünden bellidir zaten ama ben yine kendimce en farklılarını bulmak istedim menüden.



  Öncelikle keşkek. Dışarıda bulabileceğimi hiç hayal etmezken, özellikle burada bulabileceğimi düşünmemiştim bile. 160 gr. kontrfile, yarma ve demi glace sos ile servis edilen keşkek; bize biraz annelerimizin yaptığı o biraz da lapa haliyle kıyasladığımızda kuru geldi ama yine de başarılıydı.










Vee bu kez ilk atışta 12den vurdum sanırım: Karabiberli Dana. "Wok tavada şefin özel sosu ile sotelenmiş dana eti, ceviz, taze soğan, mantar, arpacık soğan, mevsim sebzeleri ve taze karabiber ile..."


Birazcık ekşili geldi, sanırım "şefin özel sosu"ndan dolayı. Onun dışında çok güzeldi, fakat porsiyon biraz küçüktü sanki ya da çok güzel olunca ben doymak bilemedim.

Böyle yemekler güzel, müzikler güzel, ortam güzel derken biz biraz fazla mı kaldık nedir, bize bir de küçük bir sürpriz yaptılar ve kocaman bir tabak kiraz getirdiler. Ha bir de başta getirilen küçük ekmekler ve zeytinyağını unutmayalım. Bu iki küçük ikramla da beraber, Ankara'daki en en sevdiğim mekanlar listesine kesinlikle girdiler.

Başarılarınızın devamını diliyorum Downtown Food Club, en yakın zamanda tekrar gelmek dileğiyle! :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder