16 Temmuz 2014 Çarşamba

Mangal Kebap

Bestekar'da uzun zamandır varlığını sürdüren, artık bilmeyenin kalmadığı bir Kebap 49 gerçeği varken; tam karşısında böyle bir yer açmak nasıl bir cesaret diyordum ilk açıldığı zaman. Tabii kabul edilmesi gereken bir gerçek daha varsa o da Kebap 49un eski kalitesinde ve eski popülaritesinde olmaması. Mangal Kebap 2010 civarlarında açıldı ve hala varlığını sürdürmesi de "demek ki iyi bir kalitede, bir denemek lazım" dedirtti.






Garsonun tavrı hiç hoş değildi. Çok aceleci, "bir an önce siparişinizi verin" modundaydı, başımıza gelip gelip gitti.
Yemekler bana kalırsa olması gereken sıcaklıkta değildi. En azından daha önce yapılıp sonra ısıtıldığını hissetmek zorunda değiliz müşteri olarak.
Fiyatlar biraz pahalıydı bana göre.
Belki mekan işletmecilerinin yapabileceği bir şey yok ama yol kenarındaki tarafta oturuyorsanız bir dilenci geliyor bir dilenci gidiyor, huzursuz olduk.
"Yaprak kebap" denedim, tadı güzeldi, porsiyon bana göre iyiydi ama kimilerine göre az olabilir tabii. Sadece daha önce de belirttiğim gibi biraz daha sıcak olsaydı belki daha güzel olabilirdi.

Not:5/10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder