11 Temmuz 2014 Cuma

Route

Açıldığını duyduğumdan beri merak ediyordum. Eski 312'nin yerine yapıldı. Geçenlerde gitme fırsatım oldu. Mekan çok geniş; isteyene açık havada yemek için kocaman bir ön ve arka bahçe, isteyene 3 katlı içerisi ve en üstte terası. Hem cafe hem pub. Yeni işletmeciler güzel dekore etmişler. Dekorasyona ve tasarıma puanım tam. Kızılay, artık gerçekten kaliteli işlerin mekanı olmaya başladı yavaş yavaş.





Ankara'daki bana göre önemli bir sorun, "salata"yı güzel yapan yer azlığı sorunu. Eğer etli/tavuklu/ton balıklı vs. bir salata isteniyorsa o istenen malzemeyi süs olarak koymayacaksın kanımca. Bazı salatalar klasik limon/yağ/sirke yle güzelleştirilebilir, ama "salata" da bir tür yemek biraz gastronomik düşünüp yaratıcı olup soslar ve değişik karışımlar bulacaksın. Çoğu mekan hem temizliği hem de bu tip şeyleri galiba sıkıntılı bulduğundan, "güzel salata" konusunda Ankara çok gelişmiş değil bana göre.

Bu kadar şeyi neden anlattım. Çünkü ilk kez geldiğim bu mekana salata konusunda fırsat vermek istedim. Sonuç şu ki, gayet memnun oldum bu kararı verdiğime. Menüdeki adını tam hatırlayamıyorum fakaat sizin anlayacağınız biftekli salata istedim. Eti, altındaki salatalık malzemeye göre çok doğru oranda koyulmuştu. Sosu gayet güzeldi. Sanırım artık içim rahat salata siparişi verebileceğim bir mekan oldu.

Büyük mekanlardaki zorluk, garsona kendini duyurma zorluğu oluyor. Ne yazıkki Route'ta da yaşadık.

Not:9/10

Adres:
 Selanik2 Caddesi No: 70 Kızılay/Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder