24 Temmuz 2014 Perşembe

Devrez

Çorbasıyla ünlü, küçükçe ama güzel bir yer Devrez.




İftar için gittiğimizden midir bilmiyorum ama humus, acılı, közlenmiş soğan, çiğ köfte meze olarak geldi. Masamızda salatalık malzemeler masanın üstünde diziliydi.


Çorbasıyla ünlü dedim ama zaten elinize menüyü aldığınızda çok farklı seçenekler göremiyorsunuz. Bana az seçenekli menüler, menüdeki her şey üzerinde ustalaşılmış olduğunu düşündürür. 
Menüde Devrez özel çorbası diye geçen çorbadan başka seçeneğiniz olmuyor zaten çorba için, ama bu çorba burasının ünü olmuş durumda. Aslında özünde mercimek çorbası fakat Devrez yorumuyla çok doyurucu ve lezzetli bir çorba haline gelmiş.
Kebap çeşitleri bol tabii, 20 civarında vardır. 
Tatlılarda da sadece künefe ve sütlü kadayıf tatlısı var. Aslında sütlü kadayıf tatlısının da güzel olduğunu duymuştum, fakat denediğim "çorba" ve "adana kebap" beni o kadar doyurdu ki açıkçası yer kalmadı :)
"Adana kebap" şu zamana kadar yediklerimden farklı olarak beğendi sosu üzerine oturtulmuştu. Beğendi sevdiğimden benim için güzel bir detay oldu.

Eğer iftar için gelmeyi düşünüyorsanız rezervasyonla gitmenizi öneririm çünkü gittiğimiz akşam tamamen doluydu. Ne olur ne olmaz.

Ulaşımı kolay. 317 ve 318 no.lu otobüsleri kullanarak Nenehatun Caddesi başlangıcında inip biraz yürümeniz gerekecek.

Not: 10/10

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder