4 Ocak 2015 Pazar

Evin Döner

Tunalı Hilmi Caddesi'nde şu an 5 tane dönerci var. Evin Döner, Duble Döner, Döner Fabrikası, Hosta, Lezita. Bir de Kuğulu Park tarafındaki vagas'ı da sayarsak 6 ediyor. Birdenbire bu döner furyası nereden patladı bilmem ama caddenin yakınlarında oturan ve döneri seven biri olarak, fazla seçenek olması ve içinden en güzelini seçebilme şansı hoşuma gitmiyor değil.


Lezita'yı, Duble Döner'i ve Döner Fabrikası'nı denemiştik. Genelde Duble Döner'i tercih ediyorduk. Evin Döner'i deneyelim dedik. "Erzincan Döneri yapıyoruz!" diye üstüne özellikle basıyorlar. Evin Döner'in express şubesi tabii Tunalı şubesi. Küçükçe bir mekanları var. İçeri girdiğimiz andaki tatlı ilgi alaka beni hemen mest etti. Yakında oturduğumuz ve ilk defa oradan alışımızın şerefine küçük bir komşu indirimi de yapıldı. Mutfakları hemen girişte, hazırlanmasını beklerken neler nasıl koyuluyor hepsini tek tek yakından görebiliyorsunuz. Salatalarında roka var ki ben roka çok sevdiğimden daha da mest oldum. Ayrıca salata dışında ezme ve yoğurtlu kabak ve havuç karışımı da veriyorlar. Porsiyon da tam olması gerektiği gibi. Eve servis alacaklar için söylüyorum, döner istiyorsanız ilk tercihiniz Evin Döner olmalı, 10 numaralar. Oturup yeme imkanım olmadı, daha çok alıp gittim ama mekanın görselleri şöyle:
(Görsellerde üst katının fotoğrafı yok, mekan iki katlı)

Daha sonra bir kampanya sayesinde Evin Döner'in Çukurambar şubesinde "Erzincan kahvaltısı" yapma şansı yakaladım. Öncelikle mekanla başlayayım. Dış ve iç mekan olarak bölünmüş, iç mekan yüksek tavanlı ve genişçe bir zeminde.






Kahvaltı bu şekilde geldi önümüze. İki kişilik kahvaltı. İnsanın midesinden önce gözü doymalı derler ya benim gözüm doyamadı, bir hayal kırıklığı oldu. Bu fotoğrafta olmayan menemen var bir de. Kampanya dahilinde getirilmesi gereken, aslında kampanyasız geldiğinizde de yiyebileceğiniz patates kızartması ve sigara böreği getirilmedi. Biz de kabullenip getirilenleri yedik. İlk defa kuzu kulağı yedim, çok nefis bir yeşillikmiş. Güzel bir ortamda, görece yetersiz bir kahvaltı oldu bizim için. Ekspres şubedeki samimi ortam ve sıcak ilgiyi de göremediğimizi belirtmek isterim.


Çukurambar Şubesi: Muhsin Yazıcıoğlu Cd. (48. Cd.) No:17/B-13 Çukurambar, Ankara

Tunalı Ekspres Şubesi: Tunalı Hilmi Cad. No:79 Kavaklıdere, Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder