5 Ocak 2015 Pazartesi

Konakbay

Bahçelievler 6.cadde üzerinde Çibörekçi Şevket Usta vardı, küçükçe bir mekandı. Belki görmüş ama cancanlı bir görüntüsü olmadığı için hiç oturmayı aklınızdan geçirmemişsinizdir bile. Zaten Foursquare'de de şu an baktım ki toplamda 17 kişi check-in yapmış. Ben yorum düşmüştüm, "mutlaka keşfedin burayı" diye. Sonra sessiz sedasız kapandı. Ben orası kadar güzel çi börek yapan bir yer görmedim. Eskişehir'de ünlü Papağan'da da yedim, ama buradan güzel değildi. (Şevket Usta, başka bir yere açmış dediler, eğer bulan gören olursa insanlık namına lütfen haber versin!! )

Böyle derken karşıma Konakbay önerisiyle gelinmişti, efenim çok güzel çi börekler varmış nefismiş. Belki Şevket Usta'nın yerine koyabileceğim bir yerdir umuduyla uğramıştım ben de tabii ki.

Mekan iç ve dış mekan olarak ikiye ayrılıyor. Çok büyük bir yer değil ama bence samimi bir ortamı var. Ben dış mekanda yemiştim, ağaç gölgesinde yemek çok tatlı olmuştu.


Konakbay sadece çi böreğiyle değil aynı zamanda mantısıyla da ünlü bir yer. Zaten çi börek ve mantı dışında bir şey satmıyorlar. Ben ikisinin de tadına bakmak istiyorum derseniz menü haline de getirmişler.


 Tabiki biz de menüden aldık. Konakbay 3ten alıp iki kişi paylaştık. Ben biraz tok geldiğimdendir belki ama ikimize yetti.
 

















Şimdi diyeceksiniz, e istediğin tadı bulabildin mi? Hayır, ne yazıkki bulamadım. Kesinlikle kötü değil, hatta güzel. Ama bir Şevket Usta'nınki gibi değil. Yine de çi börek canım çekerse artık tercihim burası olacak.

Adres: 1.cadde no 43, Balgat
143 no.lu otobüsü kullanarak ulaşımı sağlayabilirsiniz. Yalnız belli bir durakta inip yürümeniz gerekiyor, direk önünden geçen bir hat yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder