25 Mayıs 2015 Pazartesi

Hoop Sandwich




 Bazen gerçekten marka pazarlaması, konsept, dizayn gibi şeylerin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlıyorum böyle yerler gördükçe. Aslında bildiğiniz sandviççi. Ama aslında bildiğiniz sandviççi değiller, öyle olsa Tunus Caddesi gibi bir mekanda bu kadar sevilemez ve tutulamazlardı.










Küçükçe bir iç mekanları var, dış mekanın da zaten üstünde kapanabilir branda var muhtemelen kış vakitlerinde üstü kapatılıp kullanılıyor.







Sanırım biraz da karikatür cafelerden gelen bir modayla mekanların yemeklere ilginç ve komik isimler bulmaları artık çok yaygın bir şey oldu. Evet, sandviççi demiştik, burada çeşit çeşit sandviç var. Sadece yandaki fotoğraftakiler değil. Evet sizin için saydım tam 16 çeşit sandviç var. Ek olarak isteyenine salata davar.





 Buffalo Steak ve Roast Beef denedik. En beğenilenler onlarmış. Şuna kefil olabilirim, şu zamana kadar dışarıda yediğim en iyi sandviçlerdendi. Sandviçlerin en güzel özelliği ekmekleri. Çok büyük bir beklentiyle gitmiş olduğumdan olacak belki ama, söylenildiği kadar beğenemedim. Tabii ki bu diğer sandviçlerin bana daha çok hitap etmeyeceği anlamına da gelmez.






 Menü şeklinde alırsanız yanında taze portakal suyu dışında bir içecek ve tatlı da alabiliyorsunuz. Garson "mozaik pasta"yı annesinin yaptığını söyleyince yine tutamadım kendimi efendim, menü olarak almak farz oldu ve tabiki denedim.
Bir de fotoğrafta mozaik pastanın yanında çay görüyorsunuz ama o çay değil. Çay da, klasiğinden değil yani. Tarçınlı karanfilli çay. Beni Hoop Sandwich'e sandviçlerinden çok bu ikili ısındırdı desem yalan olmaz şimdi.







Dışarıda bir sandviç yemek isterseniz, içerikleri birbirinden farklı farklı ve illa ki biri zevkinize uyacak birçok çeşidinden birini yiyebileceğiniz Hoop Sandwich'e mutlaka uğrayın. Cafelere nazaran daha çok hemen yiyip kalkmalık bir atmosfer hissedeceksiniz ama zaten sandviç de uzun uzun yenmez ki efenim :))

Adres:Tunus Caddesi 55/A, Ankara


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder