8 Temmuz 2014 Salı

Aylak Madam

Aylak Madam, düşünceme göre her yaştan kesime hitap edebilecek bir cafe.
Bakınız görseller şöyle:






Küçük bir ön bahçe, küçük bir arka bahçe ve iki katlı içerisiyle dinamik bir yapısı olmuş. Tasarım güzel. Kızılay'da gitmek için tercih edilebilecek yerlerden benim için.
Yemeklere gelecek olursak:
-Kahvaltılıklardan "Zıkkımın Kökü": Benim için bir sürpriz oldu. Annemin yaptığı ve benim çok beğenerek yediğim o tadı sunmuştu, çok karmaşık bir şey değil ama başka kimsenin bu karışımı bildiğini düşünmemiştim :)
-Salatalardan "Tavuklu Elmalı Salata". Elma, tavuk ve elma sirkesi üçlüsü nasıl olur diye merak ederken sadece tavuklu salatayla karşılaşmam hayallerimi yıkmadı değil. En azından elma tadı alamadım diyelim.
-Tatlılardan "Madam Bowary" and "Madam Butterfly": Bence Aylak Madam'a gidecekseniz sırf bu ikisi için gidin bile diyebilirim.

Not: 7/10
(Hizmet yavaş. Garsonlara kendimizi duyuralım derken harap oluyoruz. En son hesap isteyemeyeceğiz herhalde diyip kasaya gittiğimiz olmadı değil.)


2 yorum:

  1. Zıkkımın Kökü nasıl birşey acaba bilgi verir misiniz? İçerisinde ne bulunduğunu merak ettim fakat açıklamamışsınız. Şimdiden teşekürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmeğin üstünde salçalı cevizli bir karışım sürülmüştü, acuka yada muhammara gibi bi şeydi diyebiliriz. Yanında da patates tava ve salata vardı :)

      Sil