8 Temmuz 2014 Salı

La Vita é Bella

Nezih ve alçakgönüllü bir mekan La Vita e Bella. 7. caddenin gülü. Hem şık hem de sade, her şey kararında.






Arkadaşlarınızla veya belki sevgilinizle birlikte yemek yemek, bir tatlı yiyip kahve içmek, iki kelime güzel sohbet için kesinlikle burası. Sakin ve huzurlu bir mekan, sanki bütün Bahçelievler 7. cadde'nin yoğunluğundan sıyrılmış tenha bir köşe bulmuşsunuz gibi.

Gelelim yemeklere:
-"Meşede tavuk": Aşağıdaki fotoğrafta da göreceğiniz üzere sunumu gayet güzel. Tadı da aynı şekilde. Tavuk yanında fettucini fikri de gayet güzel olmuş.Ayrıca yanında haşlanmış sebzeler veriyorlar ve ben Brüksel lahanasını çok seviyorum :)
-"Kekikli Tavuk Külbastı": "Meşede Tavuk"un meşede değil de tabakta geldiğini ve yanında sadece haşlanmış sebzeler ve pilavla geldiğini düşünün ha bir de üstüne kekik serpilmiş olsun.
-Tatlılardan "Dondurmalı Profiterol": Profiterol hamuru katıydı, bu da profiterolun bütün özelliğini bozdu benim gözümde.
"Sufle": Sufle yanında küçük vanilyalı dondurma, süt ve erimiş çikolatasıyla beraber geldi. Zaten sufle az çok öyle olur ama o kadar da sıcak olmasına rağmen ben de az pişmiş hamur yiyorum hissi uyandırdı.
-Meyve kokteylleri "Hot Summer" ve "Big Bomb": Çok şekerli şuruplu tatlar sevmeyen biri olarak beğendiğimi söyleyebilirim.
-Çayı yanında küçük bir kurabiyeyle getiriyorlar. 
 
Şu zamana kadar servisinde bir yavaşlık ve saygısızlık görmedim, bu konuda puanım tam.
İçeride kitap ve müzik cd'si sattıkları bir yerleri var. Hesap da zaten cd kutusu içerisinde geliyor, bu da tatlı bir ayrıntı. Tavlaları var :)

Puan:9/10

Adres:
Aşkabat Cad. (7. Cad) 70. Sokak No: 25 Bahçelievler Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder