8 Temmuz 2014 Salı

Big Baker (Bahçelievler & Kızılay Şubesi)

Tek kelimeyle mükemmel. Hiçbir eksiği gediği yok gözümde. Öyle tatlı bir tasarım, öyle güzel bir lezzet. Kiminiz var kiminiz yoksa getirin buraya; bu lezzeti tatmadan, burayı görmeden ölmesinler.






Her şeyden önce burasının limonataları beni cezbetti. Limonatayı çok şekerli sevmem. Şekeri limonu her şeyi tam kararında. Nane yaprağı ve portakal dilimi koymaları da sunumu daha bir sevimli yapıyor.

Big Baker'a geldiyseniz bana göre kesinlikle tatmanız gereken şey, hamburgerlerdir. Kesinlikle kefilim. Ekmeği ayrı güzel, burgeri ayrı güzel. Menüden kendi zevkinize göre olanı seçin ve yiyin, kesinlikle pişman olmazsınız. Kendi deyimimle "mideniz gülümser".
Sıra tatlılara geldiğinde ise kesinlikle "ıslak kek". Burger yedikten sonra midenizde kalan çok az yeri bu tatlıyla doldurmaya değecektir. Herhangi bir browniden farkı ne derseniz, çok güzel yapılmış yumuşacık bir browni olması ve arasında dondurmayla servis edilmesi.



Menüde sadece burger varmış gibi anlaşıldı ben böyle yazınca. Capata ekmeği ile yapılan sandviçler, pizzalar ve başka şeyler de var tabi, ama benim gözümde Big Baker=Hamburger.

Beşevler metro durağına yürüme mesafesinde. Ziraat Bankası'nın yanı.
Adres:
Muammer Aksoy Cd. (2. Cd.) No:10 Bahçelievler Ankara

Puan: 10/10

Kızılay şubesi:

Kızılay şubesi Bahçeli şubesine göre daha büyük ve daha ferah, yine Bahçeli şubesindeki her istediğinizi bulabilirsiniz, çekinceniz olmasın. Kızılay'da da bu en favori mekanımı görmek beni çok mutlu etti. 
Kızılay şubesinde rokalı pizza denedim. Margaritanın (sadece mozarellalı pizza)  üstüne roka ve mantar serpiştirilmiş haliydi. Hafif bir tercih, güzeldi. Ayrıca ünlü BB'nin çavdar ekmekli ve mısır ekmekli versiyonlarını denedik. Siz siz olun, orijinal versiyonundan şaşmayın.


Kızılay şubesi ve diğer şubelerin adreslerini de vermek istedim. Size en yakın şubesine gidip mutlaka bir gün deneyin:

Kızılay: Yüksel Cad. No:17/A
Çayyolu: 2760. Cad. 1072. Sok. No:3 
Gimat: Erciyes İşyerleri (187. Cadde No:31)
Yıldız: İlkbahar Mahallesi, Ukrayna Caddesi, 591. Sokak, No 1

Ayrıca Bahçelievler'deki Şantiye de yine Big Baker'a aitmiş sadece ek olarak burgerların ismini değiştirmişler ve içkili mekanlarıymış. Bu da benden küçük bir sır ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder