8 Temmuz 2014 Salı

Pancar

Çok kimselerden duymadığım, Foursquare araştırmalarım sonucunda bulduğum bir restaurant. Çok kimselerden duymamamı mekana gelen insanların yaş ortalamasına bağlıyorum. Çok genç işi bir mekan değil, ama genç olduğum için de kendimi kötü hissetmiş de değilim. Sloganı gibi gerçekten "iyi yemek, hoş sohbet" arayanlar için.


Mekan tasarımı ve ortamı çok güzeldi. Çalan müzikler de hoştu.


 Yaptığım küçük çaplı araştırmaya göre burası "rakı masası" yapmak isteyenlerin daha çok geldiği bir mekanmış, zaten mezeleriyle ünlü. Biz de ortaya mezemizi söyledik tabii ki. Fakat mezelerin fiyatı bana pahalı geldi (8 tl). Tadı güzeldi fakat ben çok özel bir tat da alamadım, belki seçtiğimiz mezelerden dolayıdır (yoğurtlu semizotu ve ezme üstü maraş köfte).
Yemek olarak ne alabileceğimizi sorduğumuzda garson söylemedi ama ben yine küçük çaplı araştırmamdan öğrendiğim "güveçte tarçınlı yaprak ciğer"den istedim. Çok memnun kaldım. Belki özel olarak söylemezseniz söylemiyor olabilirler diye küçük bir ayrıntı olarak belirtmek istedim.
Bir de ünlü "pancar tatlısı"nı duymuştum ama onu bir sonraki gidişimde deneyeceğim umarım. Siz denemekten çekinmeyin.
Aslında Tunus caddesi gayet bilinen ve hareketli bir yer olmasına rağmen Newcastle'dan Şinasi Sahnesi'ne kadar olan kısmı pek bilinmez, fakat bu mekan genelde rezervasyonsuz yer bulamayacağınız bir yer. Sanırım Ramazan olduğu için gittiğimizde ancak yarısı doluydu mekanın, ama daha önce geldiğimizde yer bulamamıştık. Bu da böyle küçük bir ayrıntı.
Servis için söyleyebileceğim gayet güzeldi, sularımız sürekli dolduruldu.
Kuver ücreti diye 4 liralık bir ücret alıyorlar, artık sular için miydi ne içindi bilemiyorum.

Puan:8/10


 

2 yorum:

  1. bugun denıycem sırf guzel paylasım ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, sizin de ek yorumlarınız olursa yazmaktan çekinmeyin lütfen :)

      Sil