22 Temmuz 2014 Salı

Çukurağa Sofrası

Sürekli namını duyuyordum fakat gitmeye yeni imkanım oldu. İlk defa bir yeri incelemeden gittim sanırım. Namının böyle yürümesinden çok lüks ve pahalı olacağı ama buna da değeceği yorumlarını yapmıştım. Bütün beklentilerimi karşılayabildiğini söyleyemem.






Sanırım adını duymamış olsam yanından geçerken içeriye girmeyi düşünmem, öyle dış görüntüsüne özenilmiş ve sizi çeken bir tarafı yok normalde. Gelin görün ki, insanlar dışarıda yer bulabilmek için bir hafta öncesinden rezervasyon yaptırıyormuş. Şans eseri bir gün öncesinden içeriden rezervasyon yaptırabildik. İftar için gittik ve gerçekten boş bir masa yoktu, hatta mekan kendi alanı dışına bile taşmıştı.


Geldiğimizde önümüzde birçok meze ve salatalarımız vardı. Bakır kapta ayranımız bizi bekliyordu. Masadaki çeşitlilik güzeldi.

Burada farklı olarak "Menekşe Kebap" vardı, denemek isteyenler için Adana Kebap'ın tavuklusu olduğu söylendi.

"İçli köfte" istenilip istenilmediği soruldu. Tadı güzeldi, gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz ama tanesi 4 tl olması yerine ikram olarak verilebilirdi benim görüşüme göre.

"Çöp şiş" denedim, bu kadar övülmenin üstüne asla unutmayacağım muhteşem bir tat bekliyordum fakat "abartılı güzellikte" bir tadı yoktu hatta belki "yenilemeyecek gibi değildi" bile diyebilirim. Belki iftar dışında yemeğinize özenebilecekleri bir vakitte tekrar gelip denemek gerekiyordur.

En son çayla beraber "Dondurmalı irmik helvası" ikram ettiler. Sanırım yediğim en güzel irmik helvasıydı, sırf helva için bile gidilebilir öyle güzel.


Fiyatlar orta düzeyin biraz üstünde.

Ulaşımı konuşacak olursak AŞTİ metrosundan yürüyerek 5-10 dklık mesafede. Önünden 464(Subayevleri-Bahçeli-Emek) hattının da geçtiğini duydum.

Not: 7/10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder