22 Temmuz 2014 Salı

Kezzban Cafe/Patisserie

4. cadde diğer adıyla Kazakistan Caddesi, doğruyu söylemek gerekirse fazla bilmediğim gitmediğim bir caddedir. Bu yüzden ordaki mekanları da bilmem. Burayı da sanırım bir kampanya sayesinde gitmesek bilemeyecektim.

Ankara'da kahvaltı dendi mi akla Liva gelir ama insan alternatif yer aramıyor değil. Kampanyanın çift kişilik kahvaltı olması üzerine denemeye karar verdik.





Aşağıdaki görseli internet üzerinden buldum ama kahvaltımız aşağı yukarı böyleydi (haşlanmış yumurta ve kaymak da verilmişti ek olarak, bu fotoğrafta göremedim). Bir kahvaltıda bana göre isteyebileceğiniz her şey vardı.
 Servis hızlıydı ve ilgiliydi. Kahvaltı için geldiğimizden diğer ürünlere bakamadık ama bir gün denemek isterim. 

Bir daha kahvaltı denilirse aklıma gelen ilk yer olacak :)

Yemek için giderseniz eğer schnitzel'ini öneriyorum.

Ulaşımı çok kolay. 7. caddenin bir üst paraleli ve 4.caddenin girişinde sayılır.

Not: 10/10

Adres:
4.cadde (Kazakistan Caddesi) 161/A Emek/ANKARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder