9 Temmuz 2014 Çarşamba

Mezzaluna










Temalı restaurantları oldum olası sevmişimdir. Ankara'da şöyle güzelinden bir İtalyan tadını nerede alırız derken karşıma çıktı Mezzaluna. İtalyan mutfağının Ankara'daki en iyi temsilcisi olduğunu duymuştum, hiçbir yerde tersine bir yazı bir laf görmedim.
Mekan, Big Chefs'le neredeyse yan yana ve o bilindik Arjantin Caddesi elitliğini tamamen yansıtıyor.






 

















Siparişimizi verdiğimiz gibi zeytinyağı ve ekmeklerimiz geldi. Esmer zeytinli ekmeği de zeytinyağı da çok lezzetliydi. Yemeklerden önce zeytinyağı getiren yerleri hep sevmişimdir.

Menü temelinde İtalyanca fakat altında Türkçe çevirileri var. 
Ben makarnalar&rissottolar bölümünden " Tagliatelle Alla Rustica " yı denedim. Menüden direk aktarayım içeriğini: "Taze ev yapımı tagliatelle, marine edilmiş domates, fesleğen, rendelenmiş keçi peyniri". "Tagliatelle" ne derseniz ben de yeni karşılaştım, bizdeki erişteyi oklavayla biraz daha açtırmışsınız gibi aynen. Hafif bir tadı var. Ben çok beğendim.
Arkadaşım pizzalardan "Hot Dog"u denedi. İçeriği şu şekilde: "Füme sosis, mısır, yeşil biber, füme mozzarella, mozzarella ve domates sos ile". Pizzasının hamuru tabiki İtalyan tarzı gayet ince ve hafifti.
Garsonlar güleryüzlü ve ilgili. Servis konusunda bir sıkıntı yok.
Fiyatlar biraz yüksek.
Puan: 9/10

Adres:
İran Cd. Turan Emeksiz Sk. No:1, Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder