14 Mart 2015 Cumartesi

Ciğerci Apo

Öncelikle şunu söylemeliyim ki buraya ne yazsam eksik kalacak, kesinlikle tattığım lezzeti ve aldığım hazzı anlatamayacağım. O kadar Mersin'e gitmişliğim var, bana burasının ciğerinin iyi olduğunu söylemeyen herkesi kınıyorum. Ankara'da bu lezzeti bulmamı sağlayan arkadaşıma da teşekkür ediyorum. Gerekli kınamalar ve teşekkürlerden sonra yazıya başlayabilirim.





  Bu kez yazıma ulaşımının ne kadar kolay olduğunu söyleyerek başlayım Kızılay-Balgat dolmuşuna yada 143 no.lu otobüse binerek ulaşımınızı sağlayabiliyorsunuz.
   İç mekanı da dış mekanı da var. Dış mekanda ısıtıcılar var soğuk günler için.
   Kapıdan içeri girdiğimiz andan itibaren 3-4 kişi ayrı ayrı güleryüzle hoşgeldiniz dedi. Güler yüzlü karşılanmak bile mekana ısınmamı sağladı.
   Oturduğumuzda ilk dikkatimi çeken masanın iki kenarı boyunca uzanan girintilerdi. Meğerse orası boş şişleri koymak içinmiş.




"Karışık" siparişimizi verdikten sonra meze yağmuruna tutulduk resmen. Yeşillikler (tere, roka, kuzu kulağı, nane,  maydanoz), közde biber ve domates ,acı biber turşusu, sumaklı soğan, közlenmiş soğan, acılı ezme, salata, lavaş (sade ve arasına yağ ve pul biber sürülmüş iki haliyle) geldi.



"Karışık" diyince 5 çöp şiş+5 ciğer şiş geliyor. Yazının buradan sonrasında tıkanıyorum işte. Buradan sonrasını anlatamam yaşamanız lazım. Ne ara ne yedim hatırlayamıyorum, ayranımı ne ara içtim hatırlayamıyorum, o şişler ne ara bitti hatırlayamıyorum, öyle gözüm döndü. Öyle güzel yediriyor ki kendini. Bu deneyimi herkes yaşamalı, yaşadıktan sonra da sevdiklerinize de yaşatın. En güzel, en akılda kalıcı hediyelerden biri olur.

Çay ikramımızı ve hesap istediğimizde gelen kolonyamızı da unutmayalım.

Söyleyecek hiçbir şey yok. Hiçbir eksikleri yok, benim yorumlarıma ihtiyaçları zaten yok. Ben naçizane burayı biraz daha fazla kişi bilsin diye yazmak istedim sadece :)

Adres:
Ziyabey Cad. No:57/A-B Balgat/Ankara

Mersin Şubeleri:
Yoğurt Pazarı/Mersin
Babil Yolu Üzeri Mezitli/Mersin
GMK Bulvarı Pozcu/Mersin
Muyaffak Uygur Cad. Tarsus/Mersin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder