30 Haziran 2015 Salı

İncek Sofrası





Bahçe yeşillik içinde yemek içmek akımı daha yeni başlamışken İncek Sofrası hep oralardaydı. Hem iyi ki böyle bir moda çıktı da, açık ve temiz havada yiyebileceğimiz yemek yerleri çoğaldı.











İncek Sofrası, Ramazan dolayısıyla iftar için seçtiğim ve gerçekten merak ettiğim bir yerdi. Ahşap kamelyalarda güller ve meyve ağaçları arasında bir de küçük bir havuzun kenarında yemek yemek, gerçekten çok huzur verici bir his.








Bu yazı, yemek resimlerinden çok mekan fotoğraflarıyla dolu olacak çünkü ortamı çok çok çok beğendim. Mekanda ayrıca çocuklar için kaydıraklı salıncaklı küçük bir oyun parkı var. Ayrıca bir de tavus kuşu kümesi var. Evet yanlış okumadınız :)







İncek Sofrası'nın iç mekanı da var ama mümkünse bahar ve yaz aylarında gidip dışarısının keyfini çıkarın. Belki gittiğiniz zamana kirazlar olmuş olur, kim bilir :)







Peki İncek Sofrası'nda iftar nasıldır? Öncelikle iftariye tabağı getirilir. Bal, tereyağı, hurma, peynir ve zeytinden oluşur. (Balı çok güzeldir.) Sonra çorbalarınız gelir. Yanında da fındık lahmacun vardır. Bir yandan da masanızın yanına semaveriniz koyulmuş ve çayınız demlenmeye bırakılmıştır.




 Ana yemek olarak Adana kebap ve köfte, tatlı olarak da güllaç ve sütlaç denedim.
Yemek performansı mükemmel değil şimdi açık konuşmak lazım. Ortamın çok huzur verici ve keyifli olması ve garsonların ilgisi, yemeklerin tadına odaklanmaktan biraz alıkoydu da diyebiliriz.
 Adana kebap da köfte de etine dolgundu diyebiliriz, malzemeden çalınmamış yani. Bana köfte mi adana kebap mı yiyelim peki deseniz, köfte derim ama. Güllaç ve sütlacın ikisini de beğendim.


Bahçemiz var diye nasılsa gelir diyerek koyverip giden bir mekan olmadıkları ve hizmete de önem vermeleri hoşuma gitti. Özellikle kalabalık iftar sofraları için güzel bir seçenek olabilir, öneriyorum.

Ek olarak; köy kahvaltıları ve kendin pişir kendin ye uygulamaları varmış. Benim yerime de deneyin yada belki ben sizden önce giderim, belli mi olur :)

Adres:İncek Mah. Turgut Özal Bulvarı No:3, Gölbaşı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder